شرایط و قوانین خرید از فروشگاه آنلاین اول سیم

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به فروشگاه آنلاین اول سیم هنگام استفاده از پروفایل شخصی، خرید کارت فعالسازی، خرید سیم‌کارت، خرید محصولات، استفاده از تخفیفات و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه آنلاین اول سیم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین اول سیم است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏ های قبلی محسوب می‏ شود.

🔹خرید کارت فعالسازی و سیمکارت

انتخاب شماره به مفهوم اتمام فرایند خرید نمی باشد و برای اتمام خرید می بایست پرداخت آنلاین از طریق درگاه های موجود در سایت با موفقیت انجام شده باشد. منظور از کارت فعالسازی کارت های ۵+۱۵، ده کاربره و دانشجویی می باشد که برای فعالسازی سیمکارت در فروشگاه بارگذاری شده است.

🔹خرید مودم، کارتخوان و سایر محصولات

اول سیم هیچ مسئولیتی در خصوص تفاوت تناژ رنگ واقعی کالا با آن چه که در صفحه مانیتور نشان داده می شود، ندارد. اطلاعات ارائه شده در خصوص حداکثر سرعت دانلود و آپلود هر محصول، مشخصات فنی آن محصول است که دسترسی به آن به شرایط محیطی ارتباط مستقیم دارد و ارائه این اطلاعات در مشخصات فنی، به منزله الزام ارائه آن سرعت در تمامی نقاط تحت پوشش نمی باشد. شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش هر یک از محصولات در صفحه اختصاصی همان محصول ذکر شده است. امکان عودت کالا و استرداد وجه تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای تحویل شده دارای نقص فنی (مشکلات سخت افزاری و...) یا نقص محصول باشد و یا مشخصات آن مطابق با اطلاعات درج شده در سایت برای آن محصول نباشد. (به غیر از سرعت که با توجه به مکان و پوشش دهی متفاوت است) در صورت وجود شرایط فوق، استرداد وجه مشتری برای محصولات حداکثر یک هفته پس از دریافت کالا از مشتری و تایید فنی موضوع، انجام خواهد شد. در خصوص محصولات مودم در شرایطی که مودم مذکور در انبار اول سیم ناموجود شده باشد، مبلغ وجه مسترد خواهد شد و در غیر این صورت مودم جدید ارسال خواهد شد. در صورت مشاهده نقص فنی، نقص محصول و یا مغایرت اطلاعات در محصولات خریداری شده حداکثر ظرف24 ساعت از زمان دریافت سفارش می بایست موضوع به اطلاع مرکز تماس در صفحه محصول برسد. پس از اینکه کالا به دلیل مشخصی مرجوع شد، کارشناسان اول سیم بررسی‌های لازم را متناسب با دلیل بازگشت آن کالا انجام می‌دهند. با تأیید کارشناسان، بازگشت کالا نهایی می‌شود و هزینه‌ای که خریدار پرداخت کرده است عودت داده خواهد شد. با توجه به اینکه تمامی مودم های قابل فروش در فروشگاه آنلاین به همراه سیم‌کارت به فروش می رسد، قبل از خرید وضعیت پوشش اینترنت همراه اول و ایرانسل و سرعت در مناطقی که بیشترین استفاده را از مودم دارید بررسی نمایید. پس از خرید مودم امکان عودت آن بدلیل عدم پوشش دهی و یا سرعت نامطلوب وجود نخواهد داشت. اطلاعات ارائه شده در خصوص پشتیبانی اینترنت هریک از مودم‌های موجود، مشخصات فنی آن محصول است که دسترسی به آن به شرایط محیطی ارتباط مستقیم دارد. به عنوان مثال همانطور که در مشخصات کلی مودم ایرانسل مدل FD i40 E2 نیز آورده شده است، این مودم تنها در نقاط تحت پوشش اینترنت 4G قابل استفاده است و در مناطق تحت پوشش اینترنت 3G پشتیبانی نمی‌شود.

🔹شرایط تحویل محصولات و خدمات

الزامات قانونی خرید الکترونیکی که در قوانین کشور وجود دارد در خرید از «اول سیم»نیز حاکم و جاری است و عدم آگاهی کاربر از آنها موجب حقی برای او نخواهد شد یا مسئولیتی برای «اول سیم» ایجاد نخواهد کرد. تبصره: قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده از مواردی هستند که در آنها برای خرید در بستر الکترونیکی و بازگردان کالا الزامات قانونی وجود دارد. در مواردی که محصول مطابق سفارش نباشد یا معیوب باشد به دلیل شرایط خاص حاکم بر آن‌ها، در صورت باز شدن بسته‌بندی و استفاده از آن‌ها، امکان‌پذیر نیست. طبق قانون در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت برای انصراف (حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد. اول سیم در راستای ایجاد رضایت بیشتر و ارتقای خدمات‌رسانی به کاربران در دسته‌ی کالای دیجیتال قواعدی تنظیم کرده است: چنانچه کالای دیجیتال یا الکترونیک خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده از نظر (جنس، برند) متفاوت و یا دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی و غیره) و عیوب فنی باشد، مشتری باید حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت غیرکاری پس از دریافت کالا از کالارسان، این مورد را به پشتیبانی اطلاع دهد. تبصره: خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. شرایط مرجوع کردن کالا: کالایی که خریدار قصد بازگرداندن آن را دارد، باید با تمامی اقلام همراه مانند کارت گارانتی، بیمه و… در جعبه قرار گیرد و آسیب، پارگی، شکستگی و نوشته و برچسب اضافی بر روی کالا و جعبه آن، غیرقابل قبول است. خریدار برای استفاده از حق انصراف، لازم است در فرصت ۷ روز کاری درخواست انصراف خود را به پشیبانی سایت اعلام کند. تبصره : هرگونه اشتباه در ارسال شماره کارت توسط خریدار برای بازگرداندن وجه به وی، متوجه خریدار است و اول سیم مسئولیتی در این مورد ندارد. در صورت عدم مطابقت محصول تحویل گرفته شده با سفارش یا وجود عیب و مشکلی که روی ارزش مالی آن تأثیر دارد، خریدار تا ۷ روز کاری پس از تحویل کالا فرصت دارد وجود مشکل و درخواست پیگیری خود را ثبت کند تا اول سیم برای وضعیت پیش‌آمده تعیین‌تکلیف و اقدام کند. در مواردی که خریدار می‌خواهد از حق انصراف قانونی استفاده یا وجود مشکل یا عیبی را ثبت کند، لازم است آن محصول را به صورت امانت و بدون مخدوش کردن یا تغییر دادن بسته‌بندی‌ اولیه و بسته‌بندی ارسال (مانند کارتن پستی)، تا زمان حل و فصل موضوع و بازگرداندن آنها نزد خود نگهداری کند. تبصره: در صورتی که مشتری بخواهد محصول را پس بفرستد، باید با روش‌هایی که اول سیم تعیین میکند محصولات را مرجوع کند و اگر مشتری بخواهد با روش‌های دیگری این کار را انجام دهد، علاوه بر آن‌که مسئولیت سلامت کالا بر عهده مشتری خواهد بود، هزینه مازاد بر هزینه‌ روش‌های ارسال مصوب محصول نیز بر عهده اوست. تعهد اول سیم برای ارسال کالا از طریق پست برای استان خراسان رضوی ظرف ۳ روز کاری و سایر استانها ظرف ۵ روز کاری می باشد. چنانچه به علت عدم حضور مشتری در محل امکان تحویل مرسوله در زمان مقرر میسر نگردد، اول سیم مسئولیتی بابت تاخیر ایجاد شده در این زمینه ندارد. چنانچه آدرس و یا تلفن تماس مشترک در حساب کاربری اشتباه یا ناقص ثبت شده باشد اول سیم هیچ گونه مسولیتی در قبال تاخیر در ارسال بسته خریداری شده کاربر و یا عودت وجه به دلیل تاخیر ندارد.

🔹ارتباط با فروشگاه آنلاین اول سیم

تنها راه های ارتباطی با فروشگاه آنلاین اول سیم:
برقراری تماس با 05146136000 09024056000
ارسال ایمیل به : info@avvalsim.ir